Omdømmekontroll
Ingenting selger bedre enn positiv omtale og referanser.
Det å ha kontroll på hva som sies om bedriften på nett er viktig, spesielt når det kommer til hva som dukker opp om dere i søkemotorer som Google.
Det kan være skadelig for bedriftens omdømme hvis det første som dukker opp i søkeresultatene er negativ omtale fra forbrukere. For potensielle kunder som søker etter bedriften din på nettet, kan negative anmeldelser eller omtale føre til at de velger en konkurrent i stedet.
Noen ganger kan den negative omtalen være berettiget, men i andre tilfeller kan den være gammel og irrelevant. I sjeldne tilfeller kan det også være en konkurrent som prøver å skade deg.
Hvis du har ordnet opp i tidligere klager og negative omtaler, kan det føles urettferdig å fortsatt ha negativ omtale på nettet. Derfor er det viktig å håndtere dette på en smart måte.
En effektiv måte å håndtere negativ omtale på er å sørge for å få flere positive omtaler på nettet. Dette kan veie opp og overta plassen til de negative omtalene i søkeresultatene.
Den metoden vi har mest suksess med når det kommer til å få mange positive reviews, er en metode som omtrent ingen bruker, og som vi har satt i system og automatisert.
Klikk her hvis du ønsker å få vite hvordan vi gjør det