Personvern og informasjonskapsler

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å forbedre din brukeropplevelse når du besøker våre nettsider. Det brukes også informasjonskapsler for analyse av trafikk på nettsiden. Denne informasjonen kan ikke spores tilbake til deg som enkeltperson.

Les mer om informasjonskaplser

Omdømmekontroll

Ingenting selger bedre enn positiv omtale og referanser.

Bilde av fem stjerner som symboliserer at noen er fornøyd.

Det å ha kontroll på hva som sies om bedriften på nett er viktig, spesielt når det kommer til hva som dukker opp om dere i søkemotorer som Google.

Det kan være skadelig for bedriftens omdømme hvis det første som dukker opp i søkeresultatene er negativ omtale fra forbrukere. For potensielle kunder som søker etter bedriften din på nettet, kan negative anmeldelser eller omtale føre til at de velger en konkurrent i stedet.

Noen ganger kan den negative omtalen være berettiget, men i andre tilfeller kan den være gammel og irrelevant. I sjeldne tilfeller kan det også være en konkurrent som prøver å skade deg.

Hvis du har ordnet opp i tidligere klager og negative omtaler, kan det føles urettferdig å fortsatt ha negativ omtale på nettet. Derfor er det viktig å håndtere dette på en smart måte.

En effektiv måte å håndtere negativ omtale på er å sørge for å få flere positive omtaler på nettet. Dette kan veie opp og overta plassen til de negative omtalene i søkeresultatene.

Den metoden vi har mest suksess med når det kommer til å få mange positive reviews, er en metode som omtrent ingen bruker, og som vi har satt i system og automatisert.

Klikk her hvis du ønsker å få vite hvordan vi gjør det

 

Kontakt oss Kontakt oss
Universelt utformet nettsidefra vår samarbeidspartner Digitalt Byrå