Opprettelse av uforglemmelige kundeopplevelser
Bruk kraften som ligger i salgspsykologi og banebrytende teknologi, til å skape uforglemmelige kundeopplevelser som fenger og konverterer.
Vår påstand er at de bedriftene som evner å gi en bemerkelsesverdig kundeopplevelse i årene som kommer vil være de som står igjen som vinnere.
Og med bemerkelsesverdig kundeopplevelse så mener vi helst i motsatt ende av det bildet her viser.
Og det er viktig å ikke blande sammen kundeopplevelser og kundeservice.
Kundeservice er ikke det samme som en kundeopplevelse selv om kundeservice er en del av den totale kundeopplevelsen.
En kundeopplevelse er så mye mer enn kundeservice, og starter lenge før den mulige kunden blir en betalende kunde.
Eksempler på en god kundeopplevelse kan være at:
- Vedkommende får lynraskt svar på en kundehenvendelse, eller at vedkommende finner svar på alle spørsmål vedkommende trenger på nettsiden.
- Potensielle kunder kan chatte med en kunderepresentant på tidspunkt langt utenfor normal åpningstid (les avansert chatrobot).
- Vedkommende får et konkret tilbud på en vare eller tjeneste kun 10 minutter etter at vedkommende ba om tilbud – ja, er fullt mulig. Vi har bygget et slikt helautomatisk tilbudssystem for en kunde.
Dette kan nesten høres ut som Science fiction, men i 2023 er teknologien kommet så langt at det er kun viljen det står på når det kommer til å utvikle en kundeopplevelse av de sjeldne.
De bedriftene som er smart nok til å bruke energi på dette feltet, vil oppleve en stor kundevekst, og vil skille seg ut som en ener i sitt markedssegment.
La oss hjelpe deg med å utforme en unik og tilpasset kundeopplevelse som styrker merkevaren, bygger lojalitet og skaper suksess for din bedrift ved å kombinere salgspsykologi med de nyeste teknologiske løsningene som finnes på markedet.
Kontakt oss i dag for en hyggelig prat rundt tema.
Vi gleder oss til å høre fra deg!